Waar kan ik een klacht indienen?
We doen er alles aan om jou zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen we dat graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Je kunt een klacht indienen via de WhatsApp-knop die zichtbaar is op de homepage. Daarmee kom je direct in contact met onze klantenservice. Vermeld hierbij duidelijk om welke situatie het gaat en wat er volgens jou niet goed is verlopen.
Je kunt ook gebruikmaken van het contactformulier. Kies in het onderwerpveld voor "klacht" en omschrijf je bericht zo concreet mogelijk. Wij nemen je melding altijd serieus en streven ernaar om binnen 2 werkdagen inhoudelijk te reageren.
Kom je er met ons niet uit? Dan kun je eventueel terecht bij de beroepsvereniging waarbij jouw coach is aangesloten. We hopen natuurlijk dat het zover niet hoeft te komen.
Lees ook: Hoe lang duurt het om af te vallen?
Lees ook: Wat is het verschil tussen vet verbranden en calorieën verbranden?
Terug naar FAQ-overzicht